everything is so wrong

just nu är jag full med massa olika känslor, om jag bara kunde skulle jag ta mitt pick&pack och bara springa här i fårn inte vända mig om bara springa tills jag kommer till det ställe där inget dåligt självförtroende kan komma åt mig inga helt hopplösa människor som bara gör allt sämre.
jag är mitt i livet och håller redan på att tycka att livet är snart slut att jag inte kommer göra det jag drömmer om. jag skulle bara vilja försvinna och komma upp när allt är ssom det ska vara. men jag vet det blir som man gör det men jag orkar verkligen inte, jag har väl nåt botten så jag inte orakar ta mig uppåt... vissa saker kan göra mig så himla glad så det pirrar i hela kroppen kanske bara ett leende men när man ligger där uppe och mår som bäst sjuker det i nästa sekund

nu är det helg i 4 dagar big smile!







Kommentarer
Postat av: clara

lellen<3

göteborg imorgon, bäst.

2010-03-12 @ 19:37:27
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: din marrissparris

ni är det bästa i mitt liv, ni får mig alltid på bra humör. och jag önskar att jag gjorde exakt så ni gör för att få mig glad till er<3

2010-03-12 @ 19:44:46
URL: http://martinaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0